سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:2 » Yesterday hit:0 » All hit:3282
  • وبلاگ اختصاصی طه زاده
    » About Us » My logo
    وبلاگ اختصاصی طه زاده

    » Yahoo
    »» محبت »» date:86/1/22 «» 9:14 ص

    قلب من داره اینو به قلب تو می گه،

    که من عاشق تو شده ام

    زندگی من، عشق من، به من ایمان داشته باش

    سعی کن اینقدر که من مشتاق و بیقرار تو هستم، تو هم همینطور باشی

    به صدای قلب من گوش کن، در این صورت حتما" تو هم عاشق من خواهی شد

    اگر از من بخواهی ماه و ستاره را برایت می آورم

    اگر تو بخواهی من ابرها و باد را نیز برای تومی آورم

    این چه چیزیست که من در مقابل می بینم، این چه احساسی است که من دارم

    دریا به من نزدیک است و من با صحرا فاصله زیادی دارم پس چرا تشنه هستم

    من این دنیا را به پات می ریزم

    تو فقط به من نگاه کن

    هر روز تو به خواب و خاطراتم می آیی

    ای عشق من چرا اینقدر منو عذاب می دی ؟

    کایهی بیارهه؟



    طه زاده
    »» comments ()

    »» Posts Title  
    عزیزم
    محبت